Ուսումնական նախագծերը՝
Մայիսի 20, երկուշաբթի
Մայիսի 21, երեքշաբթի
Մայրենիի ելքի ստուգատես
Աշխատանք 5. Մեդիահմտություններ: Բլոգավարություն:
- Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։
- Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։
- Գրի՛ր, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի։
- Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենաքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:
- Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։
- Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։
- Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա) նշի՛ր պատճառը:
Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։
Մայիսի 22, չորեքշաբթի
Մայրենիի ելքի ստուգատես
Աշխատանք 6. Ինքնագնահատում:
- Տարվա ընթացքում ո՞ր նախագիծն ես ամենից շատ հավանել։ Նշի՛ր անվանումը և կցի՛ր հղումը։
- Առանձնացրո՛ւ քեզ համար ամենատպավորիչ ստեղծագործության հղումը։
- Ի՞նչ ուսումնական նյութեր ես պատրաստել, կցի՛ր ամենից հաջողված աշխատանքների հղումերը։
- 10 միավորանոց համակարգով փորձի՛ր գնահատել աշխատանքդ մայրենի լեզվի դասերին։ Հիմնավորի՛ր ինքնագնահատումդ։
Մայիսի 23, հինգշաբթի
Ջ. Ռոդարի «Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա»
Մայրենիի ելքի ստուգատես
Աշխատանք 7.Բանավոր խոսքին և տեխնիկական հմտությունների կիրառմանն ուղղված աշխատանքներ
Քեզ հետաքրքրող թեմայի շուրջ 3-5 ր․ տևողությամբ փոքրիկ տեսանյութ պատրաստի՛ր և հրապաարակի՛ր։
Առաջարկվող թեմաներ՝
- «Իմ նախասիրությունները»
- «Ընթերցանությունն իմ կյանքում», «Ընթերցում ու առաջարկում եմ ընթերցել», «Իմ գրադարանը»
- «Աշխարհի իմ փոքրիկ անկյունը»
Այլ թեմաներ սովորողի անհատական ընտրությամբ։
Մայիսի 24, ուրբաթ
- Արևմտահայերեն ընթերցումներ:
- Աշխատանք հայոց լեզվի գիրք-տետրով: