Ուսումնական ճամփորդությունները կրթական ծրագրի բաղկացուցիչներն են: Դրանք որոշված են առարկայական ծրագրով կամ ուսումնական նախագծով (նախագծերով) և ինքնուրույն ուսումնական նախագիծ կամ ուսումնական պարապմունք են, որոնք կազմվում են ըստ ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի պահանջների:
Ամսաթիվ՝ 22.09.2023 թվական
Ժամանակահատված՝ ժամը 9:30-16:00
Վայր՝ Կոտայքի մարզ, Մեղրաձոր․ Թեժառույք
Եղանակ՝ ըստ mes.am-ի
Դասարան՝ Հարավային դպրոցի 4-3, 5-3 դասարաններ
Նպատակները
- Ճանաչողական, հայրենագիտական գիտելիքների, հմտությունների ու կարողությունների ձևավորում, զարգացում,
- ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողությունների ձևավորում, զարգացում,
- ստեղծագործական երևակայության, բանավոր, գրավոր խոսքի զարգացում,
- քայլք, բարձունքի հաղթահարում,
- շրջակա միջավայրը դիտելու, ուսումնասիրելու, գեղեցիկը նկատելու մշակույթի ձևավորում,
- քայլարշավի, արգելքներ հաղթահարելու հմտությունների ձևավորում, զարգացում,
- ընկերային հարաբերությունների, պատասխանատվության զգացումի ձևավորում, զարգացում,
- համագործակցություն:
Խնդիրները
- Գործունեության նախագծում և իրականացում քննարկման միջոցով։
- Տեղեկությունների փնտրտուք-հավաքում համացանցի օգնությամբ։
- Տեղեկությունները համադրելու, հրապարակելու, գործնականում կիրառելու հմտությունների զարգացում վերլուծությամբ։
- Անհատական և թիմային աշխատանքի կարողությունների դիտարկում ճամփորդության արդյունքների վերլուծությամբ։
- Սովորողների ֆիզիկական և մտավոր հմտությունների զարգացում քայլքով, բանավոր խոսքով, պատումներով, հարցուպատասխանով։
- Շրջակա միջավայրի ճանաչում, ուսումնասիրում, գնահատում, պահպանություն. միջավայրի խնամք, պահպանություն։
- Ընկերային հարաբերությունների, պատասխանատվության ձևավորում իրար օգնելով,
- Բարձունքի հաղթահարում՝ միասնական քայլքով։
- Տպավորությունների մասին ներկայացում բլոգում պատումով, նկարագրությամբ, ֆոտոշարով, ձայնագրությամբ, տեսանյութով:
Ընթացք
Նախապատրաստական փուլ
- Մեղրաձոր․ Թեժառույքի մասին տեղեկությունների հավաքագրում․ քարտեզներ, տեղեկություններ, այլ հրապարակումներ անհատական բլոգներում,
- միասին քայլելու, խաղալու կանոնների մշակում,
- ճամփորդական ուսապարկի իրերի ցանկի կազմում, պայուսակի պատրաստություն,
- զրույց շրջակա միջավայրի, բուսականության, խնամքի մասին,
- հանրօգուտ աշխատանքների թվարկում, անելիքների պլանավորում,
- ուսումնական ֆիլմերի դիտում:
Մեկնում՝ Հարավային դպրոցից
Ժամանում՝ Հարավային դպրոց
Երթուղի՝ Երևան-Պտղնի-Չարենցավան-Բջնի-Հրազդան-Մեղրաձոր
Քարտեզը՝
Հեռավորություն` 72 կմ
Տևողություն՝ 1 ժամ 20 րոպե
Օրակարգը
- Առաջին կանգառ՝ Մեղրաձոր գյուղում
- Երկրորդ կանգառ՝ քայլք դեպի Թեժառույք
- Ճաշ
- Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
- Երաժշտական դադար
- Շրջակա միջավայրի խնամքի աշխատանքի կազմակերպում
- Վերադարձ
Պատասխանատուներ՝ Անահիտ Հարությունյան, Աննա Գանջալյան, Աննա Թամրազյան
Ավանդապատումներ, լեգենդներ
Ճամփորդական ուղեցույց
Սովորողի ճամփորդական ուսապարկում անհրաժեշտ իրեր՝
- ախտահանիչ միջոց
- դիմակ
- գլխարկ
- անձրևապաշտպան հագուստ
- մարզական կոշիկ
- տաք հագուստ
- հեռադիտակ
- խոշորացույց
- ջուր
- բրդուճներ
- անձեռոցիկ
- մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոց, աղբի պարկ
Ամփոփումը՝ սովորողի անհատական բլոգներում, դասարանական բլոգում, ենթակայքում։
Նախագծի աղբյուրը՝ «Իմացւմի հրճվանք» լաբորատորիայի բլոգ